
Ekspertka w zakresie jakościowych badań marketingowych. Od ponad dziesięciu lat związana z branżą badawczą. Współpracowała z agencjami badawczymi (Millward Brown, Ipsos). Realizowała jakościowe projekty badawcze (polskie i międzynarodowe) m.in. dla branż FMCG, beauty, mody, medycznej, finansowej, IT, telekomunikacyjnej. Realizowała projekty konsultingowe, projekty doradztwa strategicznego dla JST, których efektem były strategie rozwoju oraz strategie marketingowe. Pracowała w Dziale Badawczym Narodowego Centrum Kultury, gdzie realizowała projekty z zakresu badań społecznych. Autorka raportów, artykułów i monografii dotyczących badań dla sektora kultury.
W Target Point zarządza projektami badań jakościowych. Nadzoruje procesy badawcze od strony merytorycznej, opracowuje narzędzia badawcze, moderuje, przygotowuje raportyi analizy.
Z wykształcenia kulturoznawczymi i antropolożka społeczna. Pasjonatka historii sztuki i turystyki kulturowej.